Deklaracja dostępności

Fundacja Wspierania Dialogu “Rozmawiamy” zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji Wspierania Dialogu “Rozmawiamy” – strona internetowa Uważni w Rozmowie – www.uwazniwrozmowie.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 2022-04-22
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-04-25

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Najpoważniejsze zidentyfikowane ograniczenia dostępności:

Wyłączenia

Treści zewnętrzne

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2022-04-22
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-04-22

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:

  • Imie i nazwisko osoby
  • E-mail: biuro@fundacja-rozmawiajmy.org.pl
  • Telefon: Numer telefonu

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie,
  • złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę. Można również złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Na portalu istnieją ułatwienia przeglądania treści przez osoby niedowidzące:

  • Zmiana wielkości czcionki,
  • Zmiana kontrastu,
  • Zmiana czcionki na czytelniejszą,
  • Możliwość podkreślenia linków,
  • Możliwość odwrócenia kolorów używanych na stronie internetowej.

Inne informacje i oświadczenia

Strona jest sukcesywnie udoskonalana pod kątem dostępności. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z „Fundacją Wspierania Dialogu – Rozmawiamy”:

Fundacja Wspierania Dialogu „Rozmawiamy”

e-mail: biuro@fundacja-rozmawiajmy.org.pl

Możliwe jest odczytanie treści niedostępnej (krótsze teksty – max do 1 strony A4). Można również zażądać zapewnienia dostępności cyfrowej. Zarejestrowany wniosek jest przekazywany do właściciela treści.

 

Wielkość Czcionki
Kontrast